kvalitetstid

Ibland förstår jag inte hur folk får ihop det? Dels har jag inte haft förhållande på många år - så det är nytt, fräscht och massa saker att lära om på nytt. Men nu när jag börjar komma in i det och förstå att detta inte är en fas eller en sommarförälskelse - utan att detta är något som är byggt för att hålla. Hur får folk ihop det? 

För jag tänker på när jobb, plugg, träning, familj, husdjur och hobby ska bakas in i livsschemat - när får en in tid med sin kärlek? 

Jag vet inte om jag är den minst romantiska på jorden, men jag skriver hellre in i kalendern att vi ska äta middag, dejta eller hänga: för att på så sätt hitta tid i vardagen när en bara ägnar sig åt varandra <3 än att hamna i en vardag där en inte får tid för varandra. Kära kp - hur gör alla andra?


0 kommentarer