pang-fredag!

Ni vet när en redan från start vet att den här dagen kommer bli lite bättre än resterande dagar denna vecka, och en vet att allt som kommer ske, bara kommer kännas gött i själen. Mitt schema ser ut som följande:
 
8.00-9.25: Yoga II 
10.00-13.00: Hångla med tjejen, plugga och läsa ett bokmanus som är riktigt jävla fab. 
14.00-16.00: Hålla skolinformationspass för en mellisklass på en fransk skola. Mitt andra pass - är så jävla pirrig. 
16.00-18.00: Christoffer Carlsson ska signera sin fantastiska bok "Den osynliga mannen från Salem" som vunnit Svenska Deckarakademins pris för bästa svenska kriminalroman 2013. Jag har dyrkat alla tre böcker hen släppt och försöker ständigt tigga till mig böckerna i förväg. Misslyckas varje gång. Kom förbi Balsalen vid 17! 
18.00 - middag hos mamma med la familia. Bebismys och fantastisk god middag. För att sen avsluta kvällen hemma med vänner. Och därefter väntar en helg med HT-häng, manifestation, träning, hångel och brunch.
 
Jag är nyfrälst sen jag införde det där med struktur och fasta timmar för plugg och fritid. Jisses. Det tog bara 24 år att hoppa på den bollen. Nästa steg är att föra in skrivtid för såväl blogg som artiklar och annat. 
 
 
0 kommentarer