Debattartikel om att ungdomsmottagningar stänger om somrarna.

Jag lyckades nästan att hålla mig från internet och jobbmailen under hela semestern. Men jag la upp en bild på instagram dag två och kikade på mailen dag tre. Och hittade ett mail från Totte Löfström, Nyheter 24´s debattchef. Hen efterlyste en text om att ungdomsmottagningar stänger om somrarna - och vad jag tycker om det. 
 
Sagt och gjort. Jag formulerade en del i huvudet på tåget hem och skrev ihop det imorrse. Någon timme senare hamnade det på Nyheter 24´s sida och ni kan läsa min text här. Den är på ca 2500 inklusive blanksteg och egentligen hade jag kunnat skriva en bok om ämnet. För helvete vad trött jag är på att detta upprepas år efter år. 
- återkommer om ämnet senare i veckan. 
 


 
debattartikel nyheter24 ungdomsmottagningar
1 kommentar
Anonym

http://www.buzzwok.com/12-best-cities-for-lgbt-members-excluding-new-york-and-san-francisco/