kär i Köpenhamn

Jag har hämtat ut biljetterna, skrivit ut alla viktiga papper - om fem dagar ska jag iväg på min första kärleksresa! Och till en helt ny stad dessutom, det kan bara sluta i succé! Och som grädden på moset har jag för första gången i mitt liv bokat hotell. Det om något indikerar att förändringens vindar tagit ett varv förbi.
- min vanliga standard är att utan problem sova med 15 främlingar på ett hostell i trevåningssängar. 

Men jag tänkte att det kanske var värt att lägga lite extra på sin första kärleksresa. Åh, jag kan inte bli mer peppad? För exakt ett år sen fanns hon inte ens i mitt liv, hon var inte mer än ett namn på min deltagarlista för utbildningen jag skulle hålla. 

Och nu, nu är hon mitt livs kärlek. Min fästmö, sambo och en del av min familj. En självklar figur i kompisgänget och min finaste kärlek. <3
0 kommentarer