att peka finger åt duktiga flickan

Tisdagen har gått i ett svep -  skriva det sista inför avslutande seminarium i metod III, lunch på stan med Jenni, fixa fakturor med min ekonom (mamma :)), åka på besök till en av fritidsgårdarna i Hallonbergen för projektet med RFSU, radiomedverkan med Isabelle hos Radio Skanstull - hem. 
 
I vanliga fall hade jag fortsatt att plugga, köttat lite extra och sen däckat otroligt trött och ledsen i hjärnan. Fast vet ni, detta är våren jag inte ska bränna ut mig. Våren då jag vågar ta pauser, sovs en timme extra här och där samt skippa dåligt samvete pga ledig helg. Så behövligt och efterlängtat. 
 
Ska istället ägna resten av kvällen åt dessa böcker, pussa henne på armen som jag vilar mot och dricka upp hennes oboy. Enkel vardagskväll.

#blogg100, dag 23
0 kommentarer