första kyssen

Jag vet inte om det var för att jag var totalt utslagen igår, eller om det bara är så att videon är fruktansvärt vacker. Det känns så äkta och det når under huden. Jag växlade mellan att rodna, fnissa och ha hjärtklappning. Första kyssen och sekunderna precis innan, det är något förbannat magiskt över det. 
 
När jag tänker på min och E´s första kyss blir jag lite yr? För jag minns exakt känslan jag hade då, hur nervös jag var. Hur hjärtat bankade så hårt att jag tänkte att hon måste höra det genom tröjan och jackan. Och hur jag kände att om jag inte kysser henne nu är fan allt kört. Så jag kysste henne, och ja, nu sitter vi här några månader senare och har aldrig varit lyckligare. Och visst undrar en hur många av dessa konstellationer som dejtade efteråt?
 
 
)
 
#blogg100, dag 10
0 kommentarer