utmanaren redo

Efter en släng av pesten, plugghögar som aldrig tog slut och konstant fyllda dagar - tappade jag lusten för att blogga. Jag vill leverera. Pepp, information, fakta, lustfyllda texter och bra stämning. Upplysningar om sexualpolitiska frågor och ämnen som berör mig. 
 
För att inte ha för mycket prestationskrav gällande denna sida, men för att inte helt glömma av bloggen har jag antagit en liten utmaning. #blogg100. Utmaningen är enkel: minst ett blogginlägg om dagen i hundra dagar. Lagom stor utmaning som förhoppningsvis leder till en rad bra inlägg. 
 
Några ämnen som jag kommer beröra är: normkritik, fittan i fokus, klitoris, att göra kön, ragga, ligga runt, one night stand, att köpa rätt dildo, kondomkunskap, slicklapp - bra eller dåligt?, kukkunskap, att kolla porr, orgasmer, tvetydig könsdefinering, att vara normkritisk, trans som paraplybegrepp, hatbrott, noll sexlust, onani, könsstympning, heteronormen, när kärlek tar slut, ex-sex, strap-on, kärlek, L Word, att knulla jämställt, osv osv osv. 
 
Och ja, givetvis behöver jag pepp och inspiration gällande vad jag ska ta upp. Frågor, förslag, krav och funderingar - skicka till [email protected] 
 
 #blogg100, dag 1
0 kommentarer