105

 
När jag pluggade som mest (67,5 hp på en termin = ca 225 % tror jag?) så kunde jag få ett slags rus när det närmade sig deadline. Som en blandning av adrenalin, rus och stress. Det pirrar i hela kroppen och den gör sig redo att prestera. Oftast hängde känslan i sig i några timmar, jag skrev per automatik och skickade in allt under småtimmarna. 
 
Den känslan har hängt i hela dagen och jag avverkade mitt sista handledarmöte för c-uppsatsen. Klockan 10.00 den 26/5 ska uppsatsen vara färdig och redo för det absolut sista finputset - och leverera ett godkännande från min handledare som släpper den vidare till opponering. Och jag fick inte mindre än 105 (HUNDRAFEM) kommentarer på min senaste inlämning. Så om ni undrar varför jag inte svarar/uppdaterar/utsänder livstecken är det för att jag utövar stordåd i form av kickass-uppsats om hatbrott mot transpersoner. 
 
 
Sen vankas det fest. Eller iaf Glee och ostbågar medan jag ligger i fosterställning och försöker komma ut ur uppsatsbubblan. 
c-uppsats hatbrott mot transpersoner kriminologi
0 kommentarer