bonka in kärlek

Bland det mysigaste jag vet är att trycka mitt huvud mot E´s huvud. Gärna när hon sover. Jag vet inte varför? Det är bara så in i helvete mysigt att ha hennes ansikte jättenära mitt ansikte. Det bräcker både skedning och hålla hand. Är jag stressad, förstörd, uppe i varv - bästa sättet att komma ned på jorden inom loppet av några sekunder. Vilket bara i sig är magiskt, att en människas närhet kan göra så mycket bra för ens hjärta och själ <3
 
Och i går när jag passade mini-E slängde vi oss runt i sängen. Hon kastar sig åt alla håll samtidigt som hon har fullt upp med att förstå varför det inte går så bra att röra på sig om hon sitter på sina egna ben. Jag testade att låtsassova och se hur hon skulle reagera: försöka smita? Sova själv? Klättra över sängkanten? osv. Det hon istället gjorde var att trycka in sin lilla skalle mot min skalle. Gång på gång. Kommunikation när den är som bäst. Och när jag skrattade så skrattade hon. <3 älskade lilla troll! Det låter som att hon fejk-skrattar samtidigt som hon är glad själv? Det blir ännu roligare om vi är fler som skrattar och hon hakar på. 
 
Och här är dom båda, mina bästa favoriter <3
Nu ska jag skriva klart min uppsats, har deadline om femtio timmar och tre minuter. Heja!
0 kommentarer