howdy

Jag och E som cowboys, och jag upptäckte att jag trivs i mer androgyna kläder? Jag som alltid bär klänningar eller korta kjolar - mådde bra i svarta jeans och lös skjorta? Förändringens vindar... 

Hur som, anledningen bakom utklädnaden var en 40års-fest! Och jag fick träffa halva hennes släkt. Så pirrigt och mysigt. Alla frågade vad jag tyckte om Karlstad <3 

Men det är så jävla nytt för mig. Alltså jag har ju haft relationer förut, men ingen direkt släkt att komma in i? Antingen pga ointresse från partners/släktens sida, eller för att det inte funnits någon. Medan jag istället har en gigantisk släkt som bara utvidgas för varje år. Folk kläcker kids och vänner inkluderas. Men det kändes som att det gick det bra. Hoppas jag?! Jag ställde upp på tequilarace men bangade dansen. 
0 kommentarer