vi är på väg

 
Jag och min kärasta lämnar huvudstaden för en helg i Karlstad. Det vankas släktfest med cowboy-tema och familjemys. Som jag sett fram emot denna helg. Och när vi spikade den för några månader sen hade jag en vision av att uppsatsen skulle vara typ färdig? Att det mest skulle vara småfix kvar...
- nu är dagen här och den visionen har gått upp i rök. Klockan 17 har jag ännu en deadline. 
 
 
 
Och det jag längtar allra mest efter just nu är den där sortens morgon där en får vakna av sig själv, av att hon håller om mig eller av att jag trasslat in mig i mitt eget täcke och rullar in min egen kropp under hennes täcke och bara få möta hennes kropp. Under vår tid har denna sorts morgon faktiskt existerat vid några tillfällen, och som jag längtar efter just detta. Att ha morgonen fri, kunna hångla bort några timmar och genom alla rum. Göra pannkakor och lyssna på Vinyl. Åh, vilken ljuv tid det kommer bli när allt är inlämnat och klart. <3
0 kommentarer