det kom ett paket

Jag fick hem ett litet paket på nätta 1,2 kilo som innehöll detta vettiga, fina och intelligenta paret. Hurra! Som jag längtat efter dessa guldklimpar. 
 
Jag läste ju (som ALLA andra) Ett egenmäktigt förfarande, och var inte stormförtjust. Helt ärligt så suckade jag mig igenom hela boken och var mest trött och förbannad när jag var klar. Jag himlade med ögonen när hen använde sig av begreppet anomi för att beskriva en persons känsla? När det egentligen handlar om ett helt samhälle som kollapsar?! Och att detta görs två gånger... Hur som helst, jag ska ge tvåan en ärlig chans. 
 

Jag är ju ett stort fan av bokförlaget Vertigo och jag gillar sättet som Carl-Michael skriver på. Mitt grymma öde läste jag på några dagar var fantastisk, så jag har höga förväntningar på denna bok. 
 
 
ps. Tack N&K för detta fina paket. Återkommer med recension. 
Natur och kultur
0 kommentarer