drömtydning önskas!

Jag drömmer att det finns två kriminella gäng som ska hämnas på varandra. De har varit rivaler sedan många år tillbaka. Bägge ledare är ute ur fängelset och den ena har nyligen fått barn. Båda har sedan tidigare barn. 
Gängledare ett hämnas på gängledare två genom att kidnappa dennes spädbarn. Styckar bebisen och tillagar. De andra syskonen kommer hem och finner barnet tillagat i ugnen. Genomstekt. 

Jag drömmer alltså att jag ser hur barnen plockar ur sitt döda syskon ur ugnen och hur köttet är "färdiglagat", som att det vore en helstekt kyckling. 

Denna bild har fastnat på min näthinna och jag förstår inte hur min hjärna kan skapa denna sorts bilder? Har detta ens hänt? I någon serie? I någon bok? Min enda slutsats är att detta är ultimata sättet att hämnas på någon. Det är så vidrigt och jag fattar inte var det kommer ifrån? 

Om någon är vass på drömtydning, skicka ett mail. Så får jag gå runt med ångest fram till dess. 
0 kommentarer