erotikmässan - dag ett

Första passet försvann på en kvart! Och som jag saknat detta arbete. Det är enkelt att utföra, kollegorna är mysiga och gästerna är som alltid en blandning av förvirrade och flörtiga. Och jag älskar erotikmässan! Det är något fint med att samla så många människor på samma yta som vill utvecklas i sin sexualitet eller finna nya sexuella intressen. 

Dag ett körde vi tema halloween! Och jag fick gå loss med låtsasblod. Alla gubbar som försökte stöta på mig och påpekade mina sår fick svaret: jag var med i slagsmål, och vann. *krispig stämning* 

Två mindre bra saker med kvällen:
1) slagsmål mellan väktare och gäster. Ville börja lipa. Klarar inte av att se människor slåss.
2) Gubbe kommer fram och följande sker:
G: du har så jävla snygga bröst!
C: eehh... Eehh. 
G: verkligen jättesnygga bröst!
C: hrm va? 
G: fast min fru har mycket snyggare bröst!
C: eh jaha. Ok. Eehh

Vad skulle en kunnat ha svarat där? Tack? Lyllo dig? Jag kom inte på något annat än att typ mumla fram något ohörbart. Huvva. Håll dina åsikter för dig själv gubbslem.
0 kommentarer