Malin & David 2014

En av mina nära vänner gifte sig i går. Och jag tror att jag fortfarande är lite i chock? Jag vet inte varför men jag reagerade verkligen så himla mycket, hela tiden. Allt var så förbannat vackert och stort. <3 Jag har varit nervös i veckor? Och vi var alla hispiga inför vigseln. 
 
När Malin gick genom kyrkan till Av längtan till dig så var det något som brast. En av mina närmsta gifter sig med personen som hon älskar mest i hela världen, och som älskar henne exakt lika mycket tillbaka. Det är få saker som klår detta. Hela dagen och kvällen försvann i ett virrvarv av skratt, kärlek och häng med dom bästa. 
 
Tack, för att jag fick vara med och uppleva er stora dag. Helvete vad ni är fina <3 Tack för en fantastisk dag. Allt var så vackert uppstyrt och stämningen var så kärleksfull och fin. Åter igen, stort grattis på er stora dag <3 
 


 
1 kommentar
Malin

Pusssss!! <3