#asklena

När livet ger dig stress, ångest och ett fullspäckat schema: glöm det för en dag och hänge dig åt dina husgudinnor. Som denna donna. 
 
Jag vill ha frisyren, klänningarna och gärna upplägget på detta program. Jag kan gärna skippa hunden, men resten är taget. Jag dyrkar allt hen gör och jag kan fortfarande knappt fatta allt hen åstadkommit? Egen serie där hen både regisserar och spelar huvudrollen, nysläppt bok + all pepp och feminism hen sprider runt världen. Hur hen för sig, pratar och tar plats - det är så genialt och fantastiskt. Och jag känner sådan enorm kärlek för donnor som bryter mot normer, är roliga, tar plats och bara är. (och bara det fakutm att jag ens sorterar människor på detta vis är en indikator om att något är fel på världen...) 
 
 
 
Och det ska bli så himla peppigt att kasta mig över hennes bok Not that kind of girl, när det släpps hos Norstedts om några veckor. Kan bara tänka mig att den är briljant. 
Norstedts lena dunham not that kind of girl.
0 kommentarer