#tbt

 
Denna fina bild togs i maj förra året. Världens finaste mops Nixon tillbringade en natt hos mig och det var ett av mitt livs lyckligaste dygn. Han vår lillskeden och snarkade som tre vuxna personer tillsammans. Ett tag snarkade han så högt att jag vaknade till och trodde att jag hade ett hemsläp...
 
På bilden är vi båda nyvakna och jag försöker få honom att titta in i datorns kamera. Vi misslyckas båda två. 
 
 
Som jag saknar detta lilla stycke! Det var när jag lärde känna honom som jag förstod att jag också kan känna känslor för djur. Att mitt lilla hjärta också kan slå för en tygboll som luktar gammalt kött i munnen. Som snorar, harklar, fäller hår och kräver ofantligt mycket kärlek och uppmärksamhet. Det var ganska skönt att fatta att jag också kan tycka om djur. Och en vacker dag har vi vår egna. Som jag längtar efter den dagen. Vår egna lilla Frans! <3
 
0 kommentarer