två peppiga saker en torsdag

Förutom att jag svävar på moln efter att ha klarat min deadline och kastat av mig 77 kg stenar - så hände detta även i dag:
 
1) Jag har beställt en så himla fin tavla gjord av Flora Wiström. Denna blogg är perfekt om en vill läsa om något drömmigt, vill titta på fina bilder, bli peppad eller bara hänga på en vettig blogg. Det finns så mycket skitbloggar som tar alldeles för mycket tid av mitt liv - denna är precis tvärt om. Och nu har jag beställt denna av henom!
 



2) Jag ska ta en fika med en som hittade min blogg när hen sökte på hur en blir sexolog. Hur fint är inte det? Det är ju deadline för vårens ansökningar nu på onsdag den 17 oktober. Så vi ska försöka hinna ses innan dess och jag ska ge mina allra bästa tips. Har redan skrivit en guide för RFSU, kanske borde lägga upp en här också? Ordnar det imorrn. 
 
 
ps. och ännu peppigare - ska ägna eftermiddagen åt två möten med RFSU. Dels ska jag få mer info om mina uppdrag som ska hållas på lättare svenska. Samt ha ett möte med Futebol da Forca som jag ska observera och coacha i utbildning om några veckor. Denna dag!
0 kommentarer