Testpoint! <3

 
I går somnade jag runt halv fyra och anledningen till det? Jag var så otroligt efter-pepp efter kvällen/natten på Candy tillsammans med Testpoint. Nog för att Candy är en jättepeppig miljö, och människorna är allmänt peppade på livet som en kan vara under en ute-kväll. Men folk är också jävla glada och peppade över att vi är där!
 
Vi är på Candy varannan fredag och det går att göra hivtest med snabbt provsvar mellan 23.00-01.00. Och det är gratis för alla! I går var vår andra kväll där. Jag kommer att delta på nästan varje tillfälle på Candy terminen ut. <3 
 
Och det är så otroligt fint att möta människor som blir aktivt glada över vår närvaro! Nog för att jag träffat peppade människor när jag jobbat med COL eller hängt i klassrum. Men dessa tillfällen känns lite extra. Och jag är så otroligt glad och peppad över att jag får vara en del av detta superviktiga och vettiga projekt. Om ni vill läsa mer om Testpoint eller ta reda på var ni kan träffa oss nästa gång, så finns alla info här. Puss och ha en fin lördag!
Testpoint
0 kommentarer