Västerås

I går hamnade vi i Västerås - jag och A skulle hålla en workshop för RFSL Ungdom Västerås. Det känns som att jag och A är iväg på olika uppdrag varje vecka nu för tiden. Vi har ca hundra upplägg som vi konstant växlar mellan. Kanske kan låta stressigt? Men så länge kommunikationen funkar så är det bara roligt att växla mellan olika uppdrag.
 
I går körde vi ett upplägg om normer, normkritik och hur en kan tänka normkritiskt kring sex, normrutan, sexkartan och vidga begreppet sex på tre olika sätt. Tack Västerås för att vi fick komma förbi!
 
Och jag har fått en del förfrågningar den senaste tiden om alla mina kurser, vad jag gör och vad är det egentligen för utbildningar jag håller? Om jag hinner så kommer en lista upp inom kort. Både gällande kurser och vilka utbildningar jag gått/håller. Det är ju bara en vecka kvar innan kursvalen ska in. Puss. 
RFSL ungdom queer fuckshop säkrare sex workshop
0 kommentarer