vecka arton

Min andra officiella jobbvecka är här! Hurra! Och det här med att vara fast anställd på ett vettigt företag innebär ju saker som ledig på röda dagar - så himla ovanligt i mitt liv. Jag har ju jobbat typ alla röda dagar de senaste fem åren - och nu ska jag vara ledig? Den här veckan kommer att innehålla:
 
måndag: jobba! Och jag ska ha lite introduktionsmöten och andra möten. Efter jobbet ska jag träffa Isabella för en promenad i solen. <3
 
tisdag: då kommer jag ila iväg på mitt första officiella uppdrag för RFSL! Jag ska till Växjö och hänga på en utbildning som några från Newcomers ska hålla. Ska bli så otroligt roligt!
 
onsdag: Jobb på dagen och på kvällen ska HT äta middag och se Avangers på bio. Planen var att jag och E skulle ha sett alla nio filmer innan... Men vi har i alla fall sett en :)))
 
torsdag: min första officiella halv-dag! Och jag ska tillbringa den ute på Ekerö med HT. Vi har ju firat Valborg ihop i ca hundra år <3 
 
fredag: Ljuvliga 1a maj! Givetvis ska jag demonstrera! Upp till kamp! Och på kvällen är det HT-träff igen <3 
 
lördag: Internationella Harry Potter-dagen och givetvis ska det firas. Vi ska ha knytis med olika bakverk och se samtliga filmer. Senare på kvällen ska jag bort på födelsedagsmiddag. 
 
söndag: Ledig! Och tänker inte planera något alls. 
 
0 kommentarer