vecka femton

På något sätt måste ju livet fortsätta ändå, även om jag mest av allt skulle vilja trycka på paus i några dagar. Den här påsken kommer jag minnas som tung, ångestfylld och ett extraknäck som måste göras. Det är ungefär det jag har gjort. Och tänkt på Marie <3 Men kommande vecka kommer att bestå ungefär av det här:
 
 
Måndag: Prata med Sanna  och Ellen<3! och möta upp min donna som äntligen kommer hem efter en evighet i Karlstad.
 
Tisdag: Mööööte! Och sen ska jag en vända till Västerås och hålla en workshop i normkritik och säkrare sex för deras RFSL Ungdomsstyrelse. 
 
Onsdag: Planka in på ett seminarium på högre nivå med tema: "Mot lagen eller mot naturen - reflektioner om ett bortglömt kvinnofängelse". På kvällen är det dags för möte tre med bokcirkeln Hedvig, måste hinna läsa ut boken tills dess. 
 
Torsdag: Ha träff och vidareutbildning med min kollegor som jag har lättare svenska-pass med. 
 
Fredag: Gå på en releasefest för Lesbisk Pocket. Och på natten kommer jag vara på Candy och arbeta med Testpoint
 
Lördag: Fri. Och det ska den förbli.
 
Söndag: Gå på Jazzbrunch på Södra Teatern med Liga 126. Åh, Naddi fick det i present för hundra år sedan, och nu har vi äntligen hittat en helg när alla kan <3 
 
 
 Utöver detta ska jag hinna med att plugga ikapp mina två kurser och transkribera. Och träna. Samt boka resa till Kristianstad <3  Och allra helst bada mycket badkar. Sedan fredags natt har jag frusit konstant. Det är som att sorgen sprider kyla inuti mig. Men här kommer veckans pepp-bilder: 
 
0 kommentarer