vecka sexton

Efter den bästa helgen på länge ska jag kicka igång en magisk vecka. En del jobb, världens bästa händelse + roliga saker nästan varje dag. Jag längtar nog allra mest efter torsdag - för då blir det officiellt! Och jag ska försöka få ihop en peppig och informativ text om vilka kurser en kan läsa och utbildningar en kan gå för att bli sexualupplysare. 
- på onsdag 00.00 är det ju sista dagen för att söka in till höstens kurser. 
 
Måndag: Ska jobba hela dagen och bara avbryta för en myslunch med Moa på GP <3 och sen på kvällen ska jag möta upp Anna efter jobbet. Ska äntligen få se nya lägenheten! <3 
 
Tisdag: Har mina två sista skolpass för RFSU på ett tag. Vi ska till en skola som har tema gråzoner. Sen på kvällen ska jag på en utbildning inom lustanatomi. Vi ska rita kön och äta middag - perfekt upplägg!
 
Onsdag: Har ett lättare svenska-pass och sen på kvällen ska jag och Fridah podda. Nog för att jag alltid är peppad inför podden, men dessa ämnen kommer bli så bra. 
 
Torsdag: Då börjar jag mitt nya jobb!! Och jag kommer släppa då vad det är för något jobb, hurra! Och jag ska även hinna med en vända till min sorgterapeut och avslutar kvällen med att gå på Sofie Sarebrants mingel. 
 
Fredag: Jobba!! Och middag med la familia <3
 
Lördag: Städdag på landet med syskonen + grillning på kvällen. Längtar så himla mycket efter att hänga på landet. 
 
Söndag: 8.11 ska jag ta ett tåg till Uppsala för att hålla en utbildning för COL på 9 timmar. Det var ju under en sådan jag träffade min donna <3 det var ju för snart två år sen, och det var den senaste jag höll. 
 
0 kommentarer