vecka sjutton

Min första officiella jobb-vecka! Hipp hurra! Det behövs ingen direkt introduktion förutom att jag är överpeppad och älskar redan mitt jobb, sådär efter tre dagar. Hurra!
 
måndag: Jag var med på mitt första officiella personalmöte och fick hälsa på alla! Kändes fint och stort. Jobbade hela dagen och Testpoint på kvällen. 
 
tisdag: Jobba hela dagen och så är jag även med på Testpoint på kvällen! Kom dit! Vi har öppet mellan 18.00-20.30 och vi finns på Sveavägen 59, våning tre. Mer info finns på porten. 
 
onsdag: mötesdag! Och på kvällen är jag och E bortbjudna på middag. Så lyxigt mitt i veckan <3 
 
torsdag: mötesdag! Ska nog se sista avsnittet av Jordskott på kvällen, och försöka undvika media och spoilers till dess...
 
fredag: jobb på dagen och Testpoint på Candy på kvällen. Då är vi där mellan 23.00-01.00. 
 
lördag: ledig! Ska bara ägna mig åt Stockholms Kulturnatt och ta en sväng förbi Paris? 
 
söndag: ledig! Jennie fyller år och det är även fittans dag! <3 Dvs dubbla anledningar att fira! 
 
0 kommentarer