vecka trettiotre

Förra veckan gick på en kvart, och jag avslutade veckan på bästa sätt: myshäng med min donna. Vi är äntligen klara med OISTNB och har börjat på en helt fantastisk serie som jag nu glömt namnet på. Men jag återkommer med namn senare. Efter att ha jobbat ca hundra timmar i veckan så ska jag nu äntligen ta lite semester. Så denna vecka kommer se ut såhär: 
 
måndag: jobb och fixa allt efter förra veckans monsterarbete med Testpoint på Eurogames. Och på kvällen ska jag och Moa spinna, bra veckotradition <3
 
tisdag: packa, handla resorb och ta flyget - mot BUDAPEST!! I fyra dagar ska vi mingla, dricka bubbel, äta salami, titta på gamla hus, hänga och bara ha det magiskt <3333
 
onsdag: BUDAPEST!!
 
torsdag:  BUDAPEST!!
 
fredag: BUDAPEST!! och sen hem :(((
 
lördag: helt oplanerat, men förmodligen sova och tvätta?
 
söndag: ha något slags seriemaraton? 
 
1 kommentar
Fridah

Bring It On-bilden forever in my heart <3<3<3