hemlig beundrare?

Kom hem efter jobbet och möttes av detta? En bullängd, en glasvas och en bukett rosor. Vem vill ge detta till mig eller donnan? Har vi en hemlig beundrare? 

Eller är det någon som fått feeling och peppar över Bachelor? Ikväll är det ju finalen!! Pär ska välja mellan två donnor - och jag är så spänd. Eller jag är mest peppad inför morgondagens avsnitt när alla tjejer ska träffas i studion tillsammans med Pär och den utvalda donnan. 

Planen var ju att vi skulle vara ett gäng här och äta tacos, dricka bubbel och alla skulle få varsin ros. Men pga halsen blev det inställt :((( Dock peppar jag redan inför nästa säsong, och då ska jag se varje avsnitt ihop med andra. 
Tack för rosorna och Bullen! Du har gjort bra val gällande färgen på rosorna och smaken på bullängden. 
Bachelor
0 kommentarer