mitt jobb <3


Ungefär såhär kul har jag om dagarna! I dag hade jag COL-dag. Jag hann med en lunch med resten av projektledningen samt ägnat många timmar åt 2015's budget. Min mattelärare på gymnasiet skulle nog aldrig kunna föreställa sig att jag sitter med budgets/budgetar? på flera miljoner... 

Och jag är så jävla glad över att jag älskar mitt jobb. Jag är fortfarande glad varje dag när jag är på tuben in mot stan, och jag har varit på RFSL förbundet i snart 9 månader?! Det är en dröm att jobba i en organisation som arbetar för mänskliga rättigheter och hbtq-personers olika frågor. 

Dessutom har jag ljuvliga kollegor på både RFSL Stockholm och RFSL ungdom. Det är så lyxigt att vi alla sitter i samma hus. Då kan en bara mingla runt bland alla smarta raringar <33

Dock har ju förändringens vindar passerat, så jag kommer lägga upp en annons här imorrn :))) 
RFSL RFSL stockholm rfsl ungdom
0 kommentarer