SPICE GIRLS

Dom ska göra en reunion!! Mel B bekräftade för tolv timmar sen att "det vore oartigt att inte göra något när dom firar tjugo år" - och jag kan bara hålla med! NU SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ SE DOM!!!
- jag tror att jag var både för liten och för fattig för att kunna gå på deras konserter i Sverige? Jag vet inte. Men det spelar mindre roll nu, eftersom dom ska uppträda igen. Och bäst av allt, flera vänner är på! Det kommer bli årets bästa dag!!
 
- Geri på denna bild är min målbild för 2016. Det håret och dom ögonen. Typ: Här står jag och bara äger hela världen. 
- vill äga alla kläder på denna bild, förutom Mel C´s tråkiga? Kunde hen inte bära ett par glitterbyxor iaf? Och Mel B´s byxdress är det snyggaste jag sett. 
- spontan känsla: måste börja ta mer gruppbilder. Med samtliga. Gruppbilder 4 ever. 
0 kommentarer