Testpoint

Sen jag slutade att vara projektledare för Testpoint tar jag inte i närheten av lika många pass som jag gjorde under våren och sommaren. Jag hade ju varje Candy-pass hela våren och övriga pass flera gånger i veckan under sommaren. Detta innebär att Testpoint är något jag numera längtar efter - för det är så himla kul och givande!

Det vi erbjuder på Testpoint är hiv-testning med snabbsvar. Om en inte vill testa sig kan en ställa frågor om hiv, överföring av könssjukdomar eller kondomer. Vi finns ju tillgängliga för besökaren. Och är ett alternativ istället för vården :))) 

Ikväll hade vi sista passet för året. Och vi kickar igång igen den 11/1 tror jag. Det var några timmar sen jag klev av passet, men jag är fortfarande peppad och glad över kvällens möten. Jag älskar att jobba med saker jag brinner för. <3
RFSL Testpoint
0 kommentarer