friendship never ends

Vet ni vad lycka kan vara? Jo det kan vara att stå på ett svettigt dansgolv, skriksjunga till Spice Girls och möta sina bästa vänners blick. Helvete vad det kan göra en lycklig. Och exakt det ägnade jag gårdagens natt åt. 
 

Vi började kvällen med tacomiddag hos Ernst och fortsatte sedan med dans. Mycket dans! Och drinkar! Jag har inte beställt drinkar ute på flera år? Och jag minns inte ens när jag dansade mig svettig senast? Hur sjukt är inte det? Vi klev ur våra 85åriga sinnen och låtsades att vi istället var 18-19. Ungefär dom åren då vi kunde vara ute två-tre kvällar i veckan? Vet inte vad som är mest sjukt, en gång i halvåret eller tre kvällar i veckan? 
- I dag mår jag som jag förtjänar efter att ha sovit 3,5 timmar och sen jobba. Fast efter en fantastisk kväll med timmar av skratt tillsammans med sina bästa, är det värt att må som ett övermoget päron. 
0 kommentarer