svan eller kuk?

Den här dagen har gått i ett. Inleddes med plugg, fix och jox. Därefter hade jag ett två timmar långt pass för RFSU. Där målgruppen var kids på en skola med elever med olika diagnoser av autism-spektrat. Vilket var första gången för mig och jag hade totalt tre elever. Och det är så utvecklande att träffa olika målgrupper! 

Därefter hann jag med att planera två kommande pass samt få en förfrågan om en aula-föreläsning. Hoppas verkligen att jag får dom passen. Två pass a 70min för 100 personer vardera gång! Hundra!! Är så peppad på detta uppdrag.,

Avslutningsvis har jag och Fridah poddat två avsnitt av Minnet Fullt! Mitt roligaste projekt någonsin <3 och det blev så bra. 
En av eleverna frågade varför jag ritade en svan? När jag precis gått igenom fittan och alla dess delar. Dom var inte helt övertygade om att jag försökt rita en kuk... Jaja, försöker se det som ett område jag behöver utvecklas inom. 
0 kommentarer