kiss a ginger

Visste ni att det var officiella #kissaginger-day i måndags. Vet inte hur många av er som firar detta den 12/1, men lyllo mig som får göra det varje dag! Så istället för att skriva veckans text om fittan har jag ägnat mig åt just det <3
- så text tre kommer i morgon istället. Och jag byter dag till måndag. 

Vi tittade på HIMYM där Ted pratar om att vara rädd för att träffa någon ny. Och att själva rädslan hänger samman med att en vet att det är något viktigt på g. Vilket är så himla fint sätt att se på kärlek. Fast jag var inte ett dugg rädd när jag träffade E. Samma kväll som jag fattade att jag var förälskad slutade allt annat runt omkring att fungera. Jag kunde bara tänka på att jag så himla gärna ville att hon skulle känna samma för mig. Allt jag kunde tänka på var att vara nära henne, få henne att le och hur jag aldrig ville sluta att kyssas. Men rädsla? Knappast. Jag mest följde magkänslan, och nu sitter vi här efter mer än 17 månader ihop <3 
#kissaginger
0 kommentarer