löparglädje!

Jag har som mål att klara milen i juli. Jag klarade nästan fem km i somras, så jag tänker att det borde gå? Men eftersom jag har benhinnor som gjorda av smörpapper samt ägnade 7 timmar i september på gynakuten för misstänkt brusten äggstock, men som visade sig vara inflammation i ljumsken - så ska jag bygga upp mig långsamt. Riktigt långsamt. 

Denna morgon joggade jag två km och pw'ade tre km på 45 min. Svetten sprutade och jag mådde som Hulken. Och bäst av allt? Jag fick beröm av en tant! Hen tyckte jag sprang så snabbt och bra! Jag hörde mig själv skryta över mina prestationer. Och det kändes ju som att vara med i en reklamfilm för exempelvis yoghurt. En vacker dag står hen nog där med en medalj. Älskar tanter <3 
2 kommentarer
Ernst

Så himla fin bild på dig!

Moa

Bästa! Heja heja!