på väg mot Hudiksvall

Jag har ju börjat träna sedan ett tag tillbaka. Kubbar några gånger i veckan, spinner och lyfter skrot. Jag älskar att märka av hur min kropp mår bättre, att jag orkar mer än någonsin och att jag blivit en som längtar efter att träna. 
- men ibland hinner psyket och peppen före mina musklers kapacitet. 

Som den där gången för några veckor sen när jag sa på kontoret: ahmen, det är lugnt. Jag kan ta packningen på tåget. Jag är ju ganska stark. 

Resultatet: jag släpar på världens tyngsta hockeytrunk innehållandes material för hela helgen. Kondomer, glid, sexleksaker, bingobrickor osv. Det är så tungt att jag skulle kunna köra marklyft med den... 
- och tidigare i dag skulle jag välja mellan dessa. Så himla svårt!! Jag ville packa med allt? Men det blev lite butt plugs, dubbeldildon, lite djurformade dildos och annat smått. Bra blandning!

Och nu sitter jag på ett tåg mot Gävle och Sundsvall - där min bokade plats inte finns med. Mina nerver var nära en stukning...
Pride Hudik
0 kommentarer