peppen!!

Känslan i min kropp nu är lite för mycket för att hantera, så här kommer en sammanfattad lista på varför jag älskar livet så otroligt mycket just nu! Det är nästan lite för mycket känslor för att kunna hantera, men jag ska göra mitt bästa: 
 
  • det är PRIDE! Hela Stockholm är fullproppad med peppade människor och alla är lite extra glada, kära, kåta och lyckliga. Älskar Pride-veckan så otroligt mycket!!
  • mitt jobb, som gör att jag får ägna dagarna åt att arbeta med Pride!
  • min donna - på måndag firar vi phucking två år! Hur sjukt är inte det? <3
  • solen skiner och jag räknar med att den kommer att göra det både fredag och lördag!
  • jag och Ernst ska vara hjulvakter för RFSL`s flak under paraden
  • jag planerar en resa ihop med några av mina favoriter
  • i går natt stod jag i ett hav av människor iklädd bara underkläder - det går inte att skaka av sig den peppen
  • jag har fortfarande semesterdagar kvar, och eftersom sommaren knappt börjat så kommer det bli ljuvligt att vara ledig under soliga dagar framöver
  • jag är omgiven av så otroligt många fantastiska queens! Ibland när jag tänker på alla fantastiska vänner jag har i min omgivning så kan jag få hjärtklappning? Heliga Birgitta - jag har dom bästa, vackraste, klokaste, vettigaste och peppigaste människorna i min närhet. Och jag är tacksam över det varje dag <3 
0 kommentarer