tillbaka!!

 
Det känns som att det gått flera ljusår sedan jag minglade runt i lokalerna här på jobbet. Men det är så härligt att vara tillbaka. Semestern kom extremt lämpligt och jag har lyckats göra exakt allt utom att tänka på jobbet. Så nu är en sådär härligt vilsen och vet inte riktigt vad som ska göras. 
 
 
Och det känns så härligt att vara tillbaka till jobbet av följande anledningar: 
1) jag älskar mitt jobb <3
2) jag och E ägnade kvällen åt att spika saker framöver - dvs min favoritsyssla! Så vi har bokat in ett teaterbesök inom kort och en musikal senare i september. Älskar att ha saker att se fram emot tillsammans med henne <3
3) jag har mer semester som väntar längre fram efter Pride och Eurogames som kommer innefatta en vecka med E!! och förmodligen två resor <3 
 
ps. visst är min tröja magisk? Den kommer från Snippasmycket.se <3 
0 kommentarer