vecka tjugoåtta

Sista veckan innan semestern! Det känns så sjukt? Jag ska liksom ha semester i en hel vecka? Från ett riktigt jobb? Vuxenpoängen fullkomligt regnar över mig. Och en kan väl säga att jag kommer att kötta på in i kaklet fram till sista jobbtimmen. Ja jisses, saker som sker när en dyrkar sitt jobb. Men förutom att jobba ska jag bla annat göra detta: 
 
måndag: möööööten. Och efter-fix efter Hudiksvall <3 På eftermiddagen ska jag och Fridah podda! Och vi har två pang-avsnitt på g, är så peppad. Efter det har vi premiär för vår kubb-klubb!! Hurra! 
 
tisdag: jobb som vanligt och på kvällen hänger jag med Testpoint på Huset! Välkomna hit till Sveavägen 59 för hivtest med snabbsvar mellan 18.00-20.30. Dessutom kommer Robin till Sthlm och vi ska hinna dricka öl! <3 
 
onsdag: jobb som vanligt och på kvällen är vi ute på Frescati igen med Testpoint! Kom dit! Dessutom firar jag och donnan 17 månader som förlovade? Hur sjukt är inte det? <3333
 
torsdag: jobb som vanligt - men på kvällen ska HT komma över på FF! FF = FiskFest! Vi ska fira sommaren, bebis, livet, uppsatser, osv med bubbel, fisk och skaldjur. Längtar ihjäl mig <3 
 
fredag: jobb som vanligt och Testpoint på kvällen! Fast denna gång på Candy! Vi finns på plats mellan 23.00-01.00! Efter 01.30 - S-E-M-E-S-T-E-R!
 
lördag: S-E-M-E-S-T-E-R!
 
söndag: ska ut till älskade landet och hänga själv. Hela min kropp längtar efter att mingla runt i bikinitrosor på altanen, ligga platt på altanen och plöja böcker, kubba i naturen och bara vara! 
 
0 kommentarer