vecka trettio

Äntligen tillbaka på jobbet efter en veckas semester! Åh, som jag trivs över att vara tillbaka. Det gick prima att tänka bort jobbet under semesterveckan, och nu när jag är tillbaka är det ljuvligt. Kan nog ha att göra med att jag har fått en lite annorlunda syn på jobbet efter denna semestervecka. Dvs att inte jobba mer än 100%. :))))
 
måndag: jobba, träna och förhoppningsvis se klart HIMYM med E <3 
 
tisdag: jobba, träna och skriva lite recensioner. Har en hög med böcker som blivit utlästa och som måste recenseras. 
 
onsdag: äntligen dags för Testpoint igen! Som jag längtat efter detta. Vi kommer som vanligt på onsdagar vara ute på Frescati från 17.00-19.30. Välkomna!
 
torsdag: min mor flyttar från söder och jag och Ernst ska vara flyttvakter. 
 
fredag: Testpoint hela dagen i Sörmland? Det är inte jag som kör, så jag har inte direkt någon koll. Och på kvällen ska jag på bröllopsfest <3
 
lördag: först poddinspelning med Fridah till Minnet Fullt och därefter ska vi ha picknick/löpning med vårt team! Och på kvällen ska jag och E på teater! 
 
söndag: min födelsedag. Jag fyller äntligen 26 - hurra! Och jag har ingen aning om vad som händer. E är ansvarig för andra året i rad :)))) 
 
 
0 kommentarer