att snigla

Text elva om fittan är försenad pga trippla jobbpass och möten hela veckan. Och det ämne jag hade tänkt skriva om, byts ut mot: att snigla!
 
Att snigla innebär att en gnider eller duttar sin fitta mot något föremål eller person och att det lämnas spår efteråt. 
- jag tänker mig att ordet kommer ifrån hur det ser ut när en snigel har krypit/gått/masat? sig vidare. Då bildas ett litet slemmigt spår efteråt. På denna sida finns det en förklaring, fast jag är inget fan av att säga "kvinnans" och "mannens" könsorgan. Eftersom det finns kvinnor med kuk, fitta eller något annat. Och det finns män med fitta, kuk eller något annat. Så för att förtydliga: en kan snigla genom att gnida sin fitta mot någon eller något, och fittan kan vara medfödd eller erhållen. 
- däremot är motiveringen till ordet på hemsidan fullkomligt ljuvligt! <3 
 
Och jag kom att tänka på ordet i går på krogen när vi började snacka om att olla saker. Olla kan en göra med kuken, genom att dutta kukens ollon mot saker. Fast då är det ju ingen vätska som måste lämna spår, utan en är nog mer pepp på själva "duttandet". För då sa vi ungefär såhär: 
 
X - Att olla är mycket häftigare än att snigla
C - Skämtaru?! Då har du inte sett en riktig snigling!!
X - Vadå, det måste ju krävas jättemycket vätska för att lämna spår?
C - Jaha och, det kan ju en fitta skapa på ett litet kick!
XX - Nähää!
E - Joho! Du skulle bara veta hur fort det går!
 
Och sen fortsatte vi att battla om vad som var bäst: att snigla eller att olla. Självklart vinner snigling! Att snigla kan ju lämna långa och mycket spår. Det gör en ju knappast när en ollar något. Det är ju mer en dutt. 
 
 
En kanske undrar varför en vill snigla? Och jag tänker att det kan vara hett och mysigt att visa för sin partner att en är upphetsad och vill ha sex - genom att tex snigla personens lår, mage, arm eller ben? Eller snigla partnerns hand? 
- hur vanligt det är att folk sniglar på kontorsprylar, bestick på jobbet eller kollegors post-it-lappar, det vet jag faktiskt inte. Fast det vore intressant att få veta mer om det. 
 
 
#fittan #fittansår
0 kommentarer