#HP2015

I morgon klockan 24.00 stänger antagningen inför sommarens kurser. Vad har ni sökt? Jag hoppas ju fortfarande på att jag ska få komma in på kursen om Harry Potter! Jag tror att det är tredje året som jag söker in? Och i år borde det väl vara min tur? Förstår ni hur ljuvligt och sjukt det vore att ha läxor om och hens vänner? Att få i uppgift att läsa om böckerna? Iiih!! När vi var på Harry Potter-utställningen i London såg vi massa klasser som gick runt med skoluppgifter - om utställningen! Och vad har vi? Vasamuseet? Tom Tits? 
 
Det är ju lite mer än ett dygn kvar innan det stänger, så passa på att söka in på roliga kurser. Om jag skulle läst en utbildning skulle jag tagit kurser som var motsatser. Eftersom jag alltid pluggar lite blandat, blev det även i år en blandad kompott. Lite HP, lite kriminologi, lite genus och lite litteratur. Men håll tummarna för att jag får förstahandsvalet i år. 
 
#HP2015
1 kommentar
J

Men är du seriös eller, plugga riktiga ämnen som har någon helst relevans i världen.

Genusskiten och det ni felaktigt kallar för jämlikhet kommer snart förpassas till lerlagren tillsammans med resterna av andra dinosurier.