ljuvlig känsla

På väg hem efter invigning av Testpoints medverkan på Club Candy! Och det var även min första gång på klubben - men knappast sista. Heliga Birgitta vilken ljuvlig klubb. Bra musik (schlager/klassiker/90-tal/filmmusik), peppiga människor och bra lokaler. 

Angående jobbet så åker jag hem med en ljuvlig känsla i kroppen. Som en blandning av tillfredställd, pepp och stolthet. Jag är så förbannat lycklig över min position i livet just nu. Jag har exakt allt jag vill ha just nu, och saknar ingenting. Jag är på exakt den plats jag vill vara på. Och jag känner att jag gör viktiga saker, är med och förändrar, förbättrar och upplyser andra individer. Vilket är så otroligt värdefullt, att jag får göra saker jag verkligen brinner för - varje arbetstillfälle. Det jag gör är viktigt. 

God natt, nu ska jag sova ett gäng timmar och sen skriva klarsynen tenta.
Bredvid detta tjusiga bås har jag stått ikväll. Pratat kondomer och upplyst om hivtest med snabbt svar, som vi även utför på klubben. 
RFSL Testpoint
0 kommentarer