LL - lördagens lista

Denna fantastiska lista är snodd härifrån
 
 
HAR DU?
Folköl i kylen: nej men i skafferiet, någon tog med dom till min tjugoårsfest och dom har legat där sedan dess.
Något husdjur: nepp. Men jag längtar efter en hund som kommer att heta Frans <3 
Någon favoriträtt: tryffelrisotto eller fiskgryta med aioli
Puder på dig: nej. Jag har haft puder under några fotograferingar, men skulle aldrig applicera det själv. Jag har foundation på denna bild och ser ut att vara gjord av plast. 
Några framtidsplaner: nöjesläsa mer och yoga 
Någon sjukdom: nepp
Gymkort: på friskis & svettis
En homosexuell kompis: haha, sjukaste frågan någonsin? Jag har ett gäng vänner, och hur dom knullar eller blir kära, är knappast relevant.
Duschat idag: en dusch och ett bad
Någon kompis som snarkar: inte direkt snarkar, mer snusar? Jag är nog den som snarkar
Någon vän som spelar i ett band: nej? Inte vad jag vet? Känner folk som sjunger
Några mvg:n: jodå, dom ligger där i en liten snygg hög - och helt onödiga
Någon som förstår dig: jag har flera som förstår flera olika sidor av mig
Något beroende: kaffe
Fikat idag: kaffe
Nagellack: lavendellila. Enhörningarna skulle älska detta lack från Essie. Full steam ahead heter det.
Någon vän som bor i ett annat land: inte vad jag kan komma på?
 
 
VEM?
Avskyr du: personer som sätter sin egen lycka och position i samhället över andra människors liv och möjligheter.
Delar du mest minnen med: min syrra, mina vänner, E <3
Stör du dig på: douchebags
Gosar du med: E <3
Lagar mat: mest E, men jag kommer snart ikapp haha
Diskar: vi har diskmaskin = gåvan från himlen
 
 
VILKEN? 
Tidning läser du: Ottar, Insikt och Bang
Buss åker du oftast: 172an eller 165an
Dag fyller du år: 26 juli
Årstid föredrar du: dom dagar då solen lyser
Stad är du uppväxt i: Aspudden <3 visserligen ingen stad, men det ser ut som en fantastisk småstad
 
 
VAD?
Gör du nu: lyssnar på Gift vid första ögonkastet, så himla bra serie! Och planerar att skriva på en tenta om en stund. Kommer förmodligen se en film och somna innan nio istället...
Gör dig till en bra människa: jag arbetar med hivprevention och säkrare sex-frågor
Gör dig till en dålig människa: jag äter mycket kött när jag istället borde lära mig att laga vego-rätter
Vill du arbeta med: att skriva och att utbilda
Är roligast just nu: Rederiet
Har du på dig nu: underkläder
Har du för smink idag: nada. Har haft kajal, mascara, rouge och läppstift varje dag denna vecka för att se pigg ut - lediga dagar = inget smink
Äger du för skor: converse, praktiska skor, löparpjucker
Har du för storlek i skor: 37,5
Läser du för bok: Divergent + vår senaste bokbklubbsbok
Ska du göra nu: Göra ett glas oboy, stänga av serien och renskriva lite anteckningar. 
 
0 kommentarer