Observation

Jag hade mitt första observationspass tidigare i dag. Tre nykläckta informatörer skulle spana in hur jag håller ett pass. Och det hela skedde på samma skola där jag själv var på mitt första OBS-pass för två år sen.
- cirkeln är alltså sluten!

Och hur det kändes? Lite extra pirrigt och nervöst. Det var ju tre personer som antecknade, iakttog allt jag sa, gjorde och ritade. Så givetvis var det lite extra nervöst. Dessutom var det en av mina första blandade grupper. RFSU Stockholm har kört könsindelade grupper för högstadie/gymnasium, men blandade under mellispass och språkintroduktionspassen. Men numera kör vi blandade för alla. 

Några av kommentarerna:
- du är rolig
- du sa mycket bra saker
- du fick ihop olika ämnen
- du är väldigt kunnig
- du hade verkligen klassen

Min reaktion? Iiihhh!! Så himla kul att få feedback direkt! ❤️ På bilden ser ni ungefär 100 kondomer som ska bli kondomkit. Och typ alla ska delas ut under veckan! Så himla bra vecka detta är och kommer att bli. 

0 kommentarer