vecka elva

Vi lämnar ett soligt och blommigt Karlstad, men sociala medier skvallrar om att våren var på besök i helgen? Jag tycker vi beslutar att våren är här nu. Och jag inser medan jag skriver dessa meningar att jag är den sortens människa som tjatar om våren tills den är över, för att sedan tjata om sommaren fram till oktober. Och sen börjar det om igen... Utöver sammanfattningen nedan ska jag baka in lite träningspass, är så himla pepp på att bli en löpare denna vår! 
 
Måndag: Vår drömhelg i Karlstad har pågått från fredag till måndag. I dag har vi haft sovmorgon, promenerat i solen, ätit semla, gått på museum och bara strosat. Magiskt och välbehövligt. Och sen ska vi se Jordskott! Så otroligt bra och magisk serie <3 Jag älskar naturen, Moa Gammel och att det är figurer från svensk mytologi. 
 
Tisdag: Maila vinnarna i vår podd-tävling, plugga ikapp alla timmar jag missade under vår långhelg och jobba några timmar på PS Götgatan. Samt skriva några bokrecensioner och börja den stora utrensningen i vårt hem.
 
Onsdag: Pluggdag med Ernst <3 och jag ska vara gäst i en podd! Jag som är van vid att prata i min och Fridahs podd, ska nu få agera gäst i en podd jag själv älskar och lyssnar slaviskt på. Så himla stort. Sen på kvällen ska vi på bokmingel hos Massolit.
 
Torsdag: Pluggdag! Och ett halvt möte med Testpoint - inte långt kvar nu innan vi drar igång på riktigt. Därefter vankas PS-fest! 
 
Fredag: Poddinspelning med Fridah och vi ska ha en gäst i Minnet Fullt! Vår första gäst!! Jag är otroligt peppad! På kvällen ska jag hålla en workshop på en fritidsgård och därefter hänga med mini-E <3
 
Lördag: Heldag med mina favorit-E´n. Mini-E, E och Ellen! Vi ska väl mest strosa på söder, gunga och äta frukt. Och förmodligen se Från A till Ö.
 
Söndag: Bruch med Ellen <3 En försenad födelsedagspresent som förhoppningsvis kommer att ske på en solig plats.
 
0 kommentarer