vecka tretton

Denna vecka är nog årets stressigaste och mest fullbokade - fast det är så mycket kul och peppigt som händer, så egentligen är jag mer peppad än stressad? Fast det kanske jag kan säga såhär i början av veckan. Vi får väl se hur pepp jag är i början av nästa vecka... Så vecka tretton kommer att innehålla ungefär detta:
 
Måndag: Ska inleda veckan med ett OBS-pass för RFSU, och det är mitt första! Kommer ha tre nya informatörer som tittar på när jag håller ett skolpass på en högstadieskola. Senare under eftermiddagen ska jag hålla ett pass för mitt egna företag. Och avslutningsvis ska jag ha mitt andra pass på Testpoint! Så himla peppad inför mitt nya uppdrag.
 
Tisdag: Ska hålla ett andra OBS-pass för RFSU inför nya informatörer. Och därefter arbeta en kortis på Centan. På kvällen ska jag och Fridah spela in avsnitt av Minnet Fullt!! <33 Längtar efter varje tillfälle som vi spelar in podd. 
 
Onsdag: Ett mitt-pass på centan och därefter PLUGG. Har deadline den kvällen kl 22.00. Och uppgiften är ju inte direkt lockande = det går så lååångsamt att slutföra. Eller ens påbörja. 
 
Torsdag: På morgonen ska jag hålla ett lättare svenska-pass och under eftermiddagen åker jag med en kollega ner (?) mot Linköping. Vi ska hålla en normkritisk workshop på en fritidsgård för RFSL Ungdom. Åh, det var så länge sen jag lämnade Stockholm för jobb, så det ska bli jättekul! 
 
Fredag: Ha tre OBS-pass till och därefter ska jag hämta upp lilla Ninja<3 Jag och E ska vara hundvakt i några dagar!! Åh, hon är så himla himla liten :´) På kvällen är det invigning för Testpoint på Candy - kom dit!  
 
Lördag: Mysa med Ninja, plugga som ett as och gå på kalas hos min ena systerunge! <3
 
Söndag: Plugga som ett as - har deadline för en tenta på kvällen 23.55 - den läraren hade humor som valde det datumet. Och eventuellt ska vi på brunch. 
 
0 kommentarer