Vinnarna tar allt

På länk från Karlstad har jag lottat vinnarna som får varsin årsförbrukning av bindor och tamponger från Libresse! Det var ju tre som kunde vinna och dom behövde svara på vad Menarche betyder. 

Det jag önskar från vinnarna är att någon fotar hur mycket det är? Hur mycket bindor och tamponger gör en av med på ett år? För jag kan inte se det framför mig. Så gärna ett foto!

Lottningen gick till på följande sätt: jag skrev ner alla namn på lappar och vek ihop, en annan person drog och läste upp, medan en tredje bevittnade så att allt gick bra till! 
- och denna process gjorde mig jättenervös! Men nu är ni alla med på processen. Allra helst skulle jag vilja göra ett gigantiskt mensskydd-regn över hela jorden och skicka ut till samtliga som behöver. ❤️ Men nu blev det tre lyckliga vinnare - och vilka dom är, avslöjas i nästa podd!

minnet fullt
0 kommentarer