Gloria, du bränner dina broar

Är tillbaka från Kristianstad och ledigheten. Inledde dagen med pw i regn, fick någon slags tanke i går på vägen hem att jag ville göra lite förändringar i livet. Där ingår morgonpromenad. Och under promenaden var jag riktigt peppad inför att komma tillbaka till jobbet. Brukar ni också känna så? Pirr och pepp? Ljuvligt att känna så inför sitt jobb. Jag har haft så många jobb där jag bävat inför varje pass, haft ångest kvällen innan osv. Men för jobbet på RFSL känns det mest som pepp, fluff och kul. 
 
Sen händer följande:
 
- tub efter tub är inställd
- jag kommer försent till ett morgonmöte
- jag glömmer nyckeln till kontoret
- har överlämning av ett projekt och får stress-påslag grande
 
 
För att inte gå upp i atomer tänker jag lyssna på denna i fem timmar till. Glad måndag hörni. 
 
0 kommentarer