Pocketpartyt 2015

I torsdags var vi på ett fantastiskt pocketparty - Pocketförlag, Månpocket och Norstedts hade gått samman och bjudit in till fest. Det var bubbel, författare, bokhandlare och diverse på g. Jag var där med Fridah och vi representerade Minnet Fullt + hängde med mina gamla ex-kollegor från PS. Så jäkla fin kväll! Kombinationen bubbel, sommarvärme och fina människor kan aldrig bli fel <3 
 
- att slippa tjockjackor, kunna ha öppna skor utan strumpor och bara njuta av solen. Finns det några finare vårtecken? 
- det var smockat med folk på Sturecompagniet, men det gick bra att ta selfies <3 
- världens finaste och bästa podd-kollega <3 
- författarpanelen! Från vänster till höger: Jens Lapidus, Katerina Janouch, Anders de la Motte, queen Louise Boije af Gennäs, Micheal Mortimer-personerna och Niklas Källner.   
- jag snodde en bok och fick den signerad! <3 så jävla magiskt och fint att träffa Boije igen <3 och det syns inte på bilden, men Boijes arm är runt mig och mina knän var lite darriga. 
- det var lottodragningar och Fridah vann!! 
<33!! Eftersom det var ca en miljon människor inne hängde vi främst ute. Älskar att den perioden är här nu. 
 
Tack Pocketförlaget, Månpocket och Norstedts för en himla fin pocketfest! 
Månpocket Norstedts Pocketförlaget
0 kommentarer