vecka nitton

Efter världens längsta och bästa långhelg är jag redo för en ny jobbvecka! Hurra! Jag ska jobba och försöka komma in i någon slags vardag? Vänja mig vid att jobba och sen vara ledig när klockan slagit 17. Hur lång tid tar det att vänja sig vid det? När jag läser kommande veckas planer så pirrar det i mig! För några år sen hade jag nog fått dåndimpen, men nu blir jag bara lycklig av att se ett typ 9-17-schema med lite olika aktiviteter efter jobbet.
 
måndag: Antagningen inför sommaren ska komma och jag hoppas att jag äntligen kommer in på Harry Potter-kursen. Håll tummarna för mig. <3 Förutom det ska jag jobba som vanligt och på kvällen ska jag till Egalia och informera om Testpoint! 
 
tisdag: Jobba + äta lunch med Anna! Vi jobbar ju några hundra meter ifrån varandra nu. Så vi ska väl mötas någonstans på mitten? 
 
onsdag: Jobba och på kvällen ska jag hänga med Newcomers i Stockholm. Det ska bli så kul. 
 
torsdag: Jobba - och på kvällen ska jag på Pocketparty! Det kommer vara mingel, böcker, häng med fyran och Fridah <3 + att queen Louise Boije af Gennäs kommer att vara där!! 
 
fredag: Jobb på dagen och Testpoint på kvällen <3 däremellan ska jag fira att jag och E varit förlovade i femton månader. Femton månader? Det är helt galet. 
 
lördag: Ledig! Dvs sovmorgon, yoga/jogga och hångla med E. + äta lunch med Aspuddengänget!
 
söndag: Ledig! Eventuellt träff med Bokklubben Hedvig? <3 
 
 
0 kommentarer