älskade vardag

Vet ni vad jag älskar allra mest just nu? Det är nog att jobba åtta timmar, känna att när klockan slagit 17 så är en liksom klar för dagen (även om det finns en lång check-lista kvar, så kan en ändå lämna utan dåligt samvete), träna (i dag blev det 3 km kubb på gym och lite övningar hemma), komma hem, hångla med E, laga någon slags matlåda och sen ha en hel kväll framför mig. Denna kväll ska jag ägna åt Bachelor. 
 
Och jag är så otroligt tacksam över att hemmet blivit en plats där jag mår bra, där jag vill vara och där jag blir lugn. Så har det ju inte varit, utan under många år var ju mitt hem mest en avlastningsplats... Men nu är det ljuvligt att komma hem, hänga med donnan i lugn och ro. Att bara få vara och inte bli stressad över det är det bästa som har hänt mig. Och ja, detta hände ju sakta men säkert i samband med att donnan blev en del av mitt liv. <33  
 
 
Men kan vi prata om att Pärs intressen är "romantik och äventyr". Vad är ens äventyr? Vad är romantik? I avsnittet pratas om blommor, choklad, tända ljus och gulliga lappar. Finns det ingen som ser detta fantastiska program? Jag måste få ventilera mig. Kommer väl hamna på Flashback eller Familjeliv... 
0 kommentarer